GM Service AS, organisasjonsnummer 981 420 071.
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil. All bildeinformasjon skal sees som en illustrasjon, og er ikke en garanti for varens nøyaktige utseende og
egenskaper.
Følgene vilkår gjelder for kjøp av varer:
Betaling
Hos oss kan du betale med Vipps, betalingskort, Bankaxept, VISA, Mastercard, Maestro Lindorffm Faktura og Lindorff Delbetaling, via vår betalingsløsning Bambora Checkout. Beløpet trekkes umiddelbart ved betaling, og valutaen er i norske kroner (NOK) inkludert mva.
Rabatter
Dersom vi tilbyr rabatt på en vare, er det vist på den aktuelle varen i nettbutikken.
Ved kjøp av større kvantum, kan vi tilby rabatterte priser.
Ønsker du å forespørre dette, ta kontakt med oss pr. epost: [email protected]
Lindorff Faktura og delbetaling
I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura og
delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for
dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte
kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående
kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for
betalingsløsningen finner du på bill.lindorff.no.
Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-
postadressen du har oppgitt, eller til din folkeregistrerte adresse avhengig
av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura
kan du velge å betale hele beløpet med en gang, eller alternativt logge den
inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale.
For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent
og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel.
Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du
har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god
betalingshistorikk.
En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen
utføres av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret
hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli
benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt
betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente, og eventuelle
omkostninger ved inkasso.
For fullstendige vilkår for Lindorffs faktura- og delbetalingstjeneste, se
lenkene nedenfor:
Lindorffs generelle kredittvilkår for faktura og delbetaling
Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt
Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling: Lindorffs kundeservice
hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling.
Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post på [email protected], eller via
telefon 23 17 11 56, Mandag – fredag 08.00-16.00
Se også FAQ på bill.lindorff.no
Tilbakebetaling ved faktura og delbetalingskjøp
Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling. Men senere angrer på ditt
kjøp har du et tilgodehavende hos Lindorff. Lindorff tilbakebetaler den
summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om
godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto, og du må derfor
informere oss om bankkontonummer og fakturaopplysninger.
Ta da kontakt med Lindorffs kundeservice via e-post [email protected], eller
via tlf 23 17 11 56, mandag – fredag kl 08.00 – 16.00
En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For
delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39,- og en rente på 21%.
Normalt tilbys delbetaling over 3,6,12 eller 24 måneder spesifisert i henhold
til kjøpesum.
Gavekort
GM Service tilbyr gavekort. Gavekort kjøpt hos oss er gyldige inntil 12
måneder regnet fra og med kjøpsdato.
Leveranser/Leveringstid
Vi tilbyr frakt fra kroner 149,- inkludert mva. (Brevpost uten sporing.)
Eventuelle fakturautgifter legges til ved utsjekking av handlekurven.
Vi leverer ikke til utlandet og Svalbard.
Dersom man ved kjøp i vår nettbutikk ønsker frakt med sporing, velges
dette i handlekurven før betaling. Prisen for frakten oppgis da i nettbutikken.
For bedriftskunder som har konto hos oss, gjelder egne fraktpriser.
Vi tar sikte på å behandle din bestilling innen 24 timer etter at bestillingen er
registrert.
Normal leveringstid vil være mellom 2 og 5 virkedager, avhengig av hvor i
landet du bor. Varer som ikke blir hentet, eller nektet mottatt vil bli returnert
til oss på kundens regning. Dette beløp er satt til NOK 300,-
Varer som ikke er på lager ved bestillingstidspunkt, kan ha lenger
leveringstid. Vi tilstreber å fortløpende gi våre kunder oppdatert informasjon
på leveringstid på varer som ikke er på lager.
Bytting
Du har full bytterett på alle lagerførte varer kjøpt gjennom nettsiden til
Gundersen Motorsport.
Dersom man bestiller produkter på spesialmål, gis det i utgangspunktet ikke
bytterett. Dersom man ønsker bytterett på spesialproduserte produkter, skal
det alltid avtales med selger før bestilling skjer.
Vi anbefaler og forventer av våre kunder at man alltid benytter
størrelseskartene på de produkter der dette er tilgjengelig og aktuelt. Dette
er spesielt viktig for produkter som bekledning og kjøreutstyr.
Ønsker du en annen farge, eller var størrelsen feil? Gi oss beskjed om hva
du ønsker å bytte til (legges ved returforsendelsen) så sørger vi for at du får
riktig vare tilbake. Kunden dekker selv fraktkostnader forbundet med retur,
og sending av ny vare.
Dersom ny vare inkludert eventuelle nye fraktomkostninger bli billigere enn
tidligere innbetalt beløp på den aktuelle ordren, utstedes en tilgodelapp på
det tilgodehavende beløpet.
Varen returneres komplett i den originale emballasjen (det må ikke skrives
direkte på emballasjen).
Vare som skal returneres, sendes til:
GM Service AS
Strømsveien 226
0668 Oslo
Husk å merke alle returer med navn, adresse, kontaktopplysninger, og
årsak til retur!
Angrerett ved kjøp i vår nettbutikk
Åpent kjøpt i 14 dager på lagerførte produkter. Ifølge Angrerettloven har du
som kunde rett til å angre ditt kjøp i løpet av 14 dager etter at du har mottatt
varen, uten ytterligere begrunnelse. Dette forutsetter at produktet og
emballasjen er uforandret, dvs ubrukt og ikke åpnet, ødelagt eller skadet.
Det er du som kunde som står for returporto ved bruk av angreretten og
åpent kjøp. Ved retur må kvittering eller kopi av denne medfølge. Kontakt
med oss må ha funnet sted før retur. Vi forbeholder oss retten til, i de
tilfeller der returen er feilaktig, å debitere selvkostpris for de manglende
delene. Vi forbeholder oss retten til at i de tilfeller der returen er feilaktig,
dvs at kvittering mangler eller det ikke er tatt kontakt på forhånd, å avstå fra
tilbakebetaling av varens verdi. Vi henter ikke ut pakker som sendes som
postoppkrav.
Forsinket levering
Vi meddeler deg umiddelbart dersom det oppstår forsinkelser ved
leveringer. Du, som kunde, har alltid rett til å heve kjøpet ved forsinket
levering. Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre bestillingen din. Det
kan oppstå tilfeller da det er umulig å fullføre bestillingen din. VI forbeholder
oss retten til å fraskrive oss all erstatning til kunden angående den
forsinkede leveringen.
Reklamasjon
Reklamasjon må skje innen rimelig tid fra mangelen er oppdaget og uten
ugrunnet opphold. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år fra kjøpstidspunkt. All
retur som ikke skyldes selgers feil, skjer for kjøpers regning og risiko.
Ved reklamasjoner må du kontakte kundeservice via
epost: [email protected] for å avtale forsendelsesmåte,
før eventuell vare-retur.
For reklamasjons-varer som returneres må du selv betale portoen, men du
vil selvsagt få dette refundert når returen er ferdigbehandlet og akseptert.
Reparasjon
Dersom det oppstår en feil ved produktet vil vår kundeservice informere om hvor denne kan utbedres. Dette gjelder ved garanti/reklamasjon og vanlige
reparasjoner.
mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å
ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på
nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene i nettleseren din.
Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig
informasjon om deg.
Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkår.
Tvister om kjøp under disse vilkår skal først forsøkes løst ved minnelighet mellom kjøper og selger, og dersom dette ikke fører frem innen rimelig tid,
skal tvisten utelukkende behandles av en Norsk domstol.